Web Sitesi Kurma
Web Sitesinin Faydaları Nelerdir? Müşteri Belirlemeye Yarar Tradisyonel olarak demografik bilgilere nazaran dokumalmaktadır fakat internet içinde müşterilerinizi tam olarak saptamak dâhilin Google Analitik platformunun kent analizleri dâhilin sunduğu hizmetten yararlanabilirsiniz. Bu platforma web sitenizi şart ederek alabileceğiniz bir Google Analitik Kodu ya da kent izleme kimliğini sitenize ilave etmek yerinde olacaktır. Müşterilerinizin yaş, cinsiyet, uğraş, gelir ve ilişki alanları kadar değmeselekenleri saptama edebilirsiniz. █▌ Belirlenen Müşterilerinizi Farklılaştırabilirsiniz Müşterileri değişiklaştırma, onların meseleletmeniz dâhilin farklı değerlere mevla olması ve farklı ihtiyaçlarının bulunmasından meydana gelen bir zorunluluktur. En kibar olan müşterilerden görünmek suretiyle, bir sıralamada olmak, çabaların en çok yarar sağlayacağı kesime yöneltilmesine imkân sağlar. Böylecene müşterinin değerine ve gereksinimlerine odaklanacak pres davranışını web sitenizde peylemek güç olmayacaktır. █▌Müşterilerle Etkileşime Girebilirsiniz Web sitesinde tüketiciye gereksinimi olan ürün ve hizmetin sağlanması, kalite güvencesinin vitrin edilmesi ve ispat edilmesi ilk adımdır. Web sitelerinde satış sonrasındaki bakım, üzerinde durulması müstelzim en önemli konudur. En ali etkinliği, iyi maliyette yapmacık zorunluluğu bir şirket dâhilin kaçınılmazdır. İnternet Sitesinin Tarihsel Süreci Web kent kavramının alıcı merkezli son yıllarda yaneşeliığı değişim fiilen emniyetsiz boyutlara ulaştı. Tarihsel süreç olarak bakılmış olduğunda 1990’li yılların “ne bulursam onu hileırım” yaklaşımıyla geçtiğini görürüz. Bildirme ekonomisinin ön planda başüstüneğu bu dönemlerde web sitelerinde mahal düzlük ürün ve hizmetlerin çeşitliliğindeki sınırlamalar, mahveden tercihlerinin geri plana atılmasına ortam hazırlıyordu. Arkası sıra 2000’li yıllar geldi, web sitelerindeki ürün ve bakım çeşitliliği artmaya başlangıçladı. Bu noktada müşterilerin umumi eğilimi “neyi alabilirsem onu bayramım” biçiminde değmeseleti. 2010’larda web sitelerindeki çağcıl anlamdaki vürutmelerle bile artık “ne istersem onu hileırım” devri başlangıçladı. Bu yeni döneme gelinmesinde birkaç bel kemiği derece makro gösteriş oynadı: ▬ Ürün ve hizmetlerin çeşitliliği emniyetsiz halde arttı ve müşterilerin tercih mümkünlıkları çoğaldı. ▬ Bilgelik ve komünikasyon teknolojilerini dinamik kullanan müşteriler, bilgiye, rakibe ve muadil ürünlere çok zahmetsiz erişebilir bir hale geldi. ▬ Teknolojik dokumalar, ürün ve hizmetlerin pazarlanmasından tevzi hatına kadar iş vetirelerini değmeseletirdi. Müşterilere çok farklı kanallardan muvasala mümkün başüstüne. Türkiye’de Web Sitesi Teknolojisinin Vürutimi Bilimsel anlamdaki website çhileışmalarının Türkiye’deki geçkini 2000 seneı başlarına dayanıyor. Türkiye’de meydana getirilen ilk mesafeştırmalarda şirket yöneticilerinin web sitesi teknolojisini aşinalık yüzdeleri %5’in şeşnda idi. Ama izlem eden yıllarda internet kent çhileışmaları çabucak ve artarak devam etti. Bu mevzuda şirketler gerek kendi bünyelerinde, gerekse bu mevzuda bakım veren danışmanlar ve birNC (www.birnc.com.tr) kadar ajanslar vasıtası ile çeşitli çhileışmalar yürüttüler ve yürütmeye devam etmekteler. Bir markayı temaşa eden web sitesi sadece üretilmiş bakım, ürün ve fikirlerin üreticiden tüketiciye şık ve çağcıl bir şekilde gösterilmesi değildir. Web siteleri, üretim öncesinden başlayan tüm faaliyetlerin satış öncesi, satış ve satış sonrası yürütmek üzere üç ayrı aşamada birbirini tamamlayıcı çabaların da tanıtıldığı bir çehre başüstüneğu yadsısalat. Burada önemli bir iş daha var, o da şu: Web dizayn ve yazılım çhileışmalarını belli başlı bir ölçüm sistemi şeşnda yürütmek ve bu çhileışmalarda meydana getirilen mevduatın şirketin elden hedeflerini ne ölçüde desteklediğini gözlemlemektir. Yalnızca web dizayn adı şeşnda başlangıçlayıp şirketin sadık mali hedefleri doğrultusunda yürütülmeyen biriyi projenin çağ zarfında üst dümen tarafından durdurulduğunu ve bu projelerin muvaffakiyetsiz olduklarını gördük. Bunun internet projesi ya da gayrı bir x projesi olmasının önemi namevcut. Önemli olan muvaffakiyetsızlıktır. Şirket üst yönetiminin her projede kalıcı tarafınızda olması çok önemlidir. Bunun sağlanabilmesi de web sitesi projelerinin yönetimin koyduğu ve benimsediği kurumsal iş hedeflerini elden beslemesine rabıtlı. Yani sadece alıcı memnuniyeti hedefli web sayfası çhileışmaları, ahir mergup özları vermemektedir.